Məhsulların təfərrüatlı təsvirlərinin olmaması: Məhsul haqqında kifayət qədər məlumatın olmaması çaşqınlığa səbəb ola və satış ehtimalını azalda bilər. Aydın və qısa məhsul təsvirlərini təqdim etdiyinizə əmin olun.
Stokda olan malların hesabının qeyri-dəqiqliyi: Stokda olmayan bir məhsulun satılması mənfi müştəri rəyinə və pis reputasiyaya səbəb ola bilər. Stokda qalan mallara mütləq diqqət yetirin və onları mütəmadi olaraq yeniləyin.
Müştəri rəylərinə fikir verməmək: Cavabsız və ya qeyri-adekvat qiymətləndirilmiş mənfi müştəri rəyləri etibarın və potensial müştərilərin itirilməsinə səbəb ola bilər. Mütləq həm müsbət, həm də mənfi rəyləri izləyin və onlara cavab verin.
Sifariş prosesinin çətin olması: Uzun və ya çaşdırıcı sifariş prosesi alışdan imtina ilə nəticələnə bilər. Ödəniş prosesinin sadə və müştərilər üçün asan başa düşüldüyünə əmin olun.
Qarışıq brendinq: E-ticarət platformasında rəngarəng brendinq müştərilər üçün çaşqınlıq yarada və brendi tanımanın aşağı düşməsiylə nəticələnə bilər. Bütün mağaza səhifələrində və məhsul siyahılarında marka ardıcıllığına əməl etdiyinizə əmin olun.